Kweepeer - het ontstaan van een fruitcommunity
14 juli 2014 – Utrecht
Wat is in godsnaam een kweepeer? Hoe kan het dat er in oktober van elk jaar 50.000 bezoekers naar een website over de kweepeer komen? Hoe krijg je voor elkaar dat er via deze site ruim 1.000 kilo kweeperen geruild worden? Wat doe je als je op je werk gebeld wordt met: “Mijn gelei is te dun geworden. U weet vast wel wat ik moet doen?”
Op 14 juli vertelde Okke Amerongen hoe je een website met persoonlijkheid maakt. Hoe je online échte service kunt verlenen en feedback van je klanten verwerkt, maar vooral waarom het belangrijk is om als online professional een eigen project te hebben.
Oh… en je kon ook een stukje kweepeer proeven!
Okke Amerongen is freelance internet project manager / online marketeer en werkte voor bedrijven als Wanadoo, UPC, Nuon en Blokker. Daarnaast heeft hij een Groente- en Fruitblogimperium. In zijn vrije tijd restaureert hij een BMW 2002tii Touring uit 1973 en is hij imker met zes bijenvolken.
Praktische informatie
Datum en tijd | Maandag 14 juli 2014 |
---|---|
Locatie | Louis Hartlooper Complex Tolsteegbrug 1 3511 ZN Utrecht |