Digital Hospitality
24 juni 2015 – Rotterdam
Hoe zorg je er online voor dat gebruikers zich welkom voelen?
IN10 helpt merken digitaal te transformeren. Een van die merken is Rotterdampas. IN10 helpt Rotterdampas om hun gebruikers online beter te bedienen en zich meer verbonden te voelen met het merk. Dit doen ze in verschillende fases en met het oog op de toekomst. In de presentatie zal Manouk dieper ingaan op de gebruikte methodes en de veranderingen die nodig zijn voor een merk om digitaal de sprong voorwaarts te maken.
Manouk van den Berg studeerde Communicatie & Multimedia Design in Rotterdam. Momenteel is ze werkzaam als UX designer bij IN10. Hier is ze verantwoordelijk voor gebruiksvriendelijke user interfaces van verschillende interactieve projecten. Klanten waarvoor ze het afgelopen jaar heeft gewerkt zijn BOVAG, Rotterdampas, De Markthal, Ro Theater en Diergaarde Blijdorp.
In de avonduren en weekenden werkt Manouk mee aan Gruppr. Een startup gericht op het connecten van online gamers op basis van hun interesses.
Praktische informatie
Datum en tijd | Woensdag 24 juni 2015 |
---|---|
Locatie | Café Parket Nieuwe Binnenweg 9a 3014 GA Rotterdam |